wtorek, 28 stycznia 2014

Sofa nadchodzi :-)

Dziewczyny
jeszcze raz dziękuję wszystkim które pomagały mi w znalezieniu sofy i doradzeniu gdzie kupić i jak się zabezpieczyć.
Udało mi się w sobotę podpisać umowę na poniższą sofę (całą w szarościach) w sklepie Agatameble. Właśnie kończyła się super promocja 20 rat bez żadnych opłat i oprocentowania z pierwszą ratą spłacaną przez sklep. Dzięki czemu nie dość że tanio to zaczyna się spłacać za miesiąc i to niewielkie kwoty.


Narożnik Maja - http://www.agatameble.pl/produkty/produkt/meble-tapicerowane/narozniki/rozkladane-1/naroznik-maja

Oczywiście moja będzie cała szara: materiał jak na zdjęciu, a skaj w ciemno szarym odcieniu i poduszki w kolorze obicia.
Fajne jest to że ma dwa pojemniki na pościel. Pomieszczę wszystkie moje poduszki :-)
Pewnie kanapa jak wiele innych u was, a nawet pewnie mniej reprezentacyjna, ale jak pisałam u mnie w pokoju mieści się tylko kanapa do 230 cm szerokości, więc dużego wyboru nie miałam. Jak każda nowość cieszy niezmiernie i teraz tylko czekam na dostawę.
Oczywiście pstryknę zdjęcia jak się pojawi, ale to jeszcze z miesiąc czekania.

7 komentarzy:

  1. takie narozne kanapy uwazam za najpraktyczniejsze,sama mam podobna w swoim mieszkaniu w PL, no I kolor wybralas super!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest moja pierwsza tak kanapa :-). wcześniejsza była tak krótka że nie dało się na niej położyć wzdłuż, a nie miała takiej leżanki jak tu :-).

      Usuń
  2. Też mam sofę z Agatameble tylko w brązach. Bardzo wygodny mebel. Potem zamarzyłam o sofie ze skóry, a tamta pojechała do domku letniskowego. Teraz żałuje tego nowego zakupu. Skóra mnie wkurza, trzeszczy, kanapa jest płytka i trzeba siedzieć na kocu, żeby było ciepło.
    Dobry wybór Gabi, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-). Ja właśnie nie przepadam za skórą i skóropodobnymi materiałami bo są nie miłe w dotyku dla mnie, ale na te wstawki się zgodziłam, bo urozmaicają troszkę wygląd.

      Usuń
  3. Piękna. Teraz to już tylko czekać. Ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :-)

      Usuń
  4. Fajna kanapa, mam podobną tylko nie narożną. Sprawdza się wyśmienicie.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń