piątek, 17 stycznia 2014

Pięknu tródno się oprzeć...

Mój problem z poszukiwaniem szarej kanapo-leżanki pochłania mnie całkowicie. Teraz na tapecie mam Agata-Meble, ale znalazłam na blogach Bree http://breevintage-cottage.blogspot.com/ i Ali - http://www.fusionhouse.eu/ wspaniały tekst i nie mogłam go sobie nie zanotować.
Przemówił do mnie jak żadko kiedy (jest z któregoś numeru PANI napisany przez M. Domagalik):

„Tyle fajnego drzemie w każdej z nas, tyle radosnej beztroski, wdzięku i szczęścia malej dziewczynki...


Wystarczy, ze tylko życie niespodziewanie pogłaszcze nas po głowie. Sprawi, ze znowu zobaczymy, jak niebieskie może być niebo, lody truskawkowe, nie będą liczyły się kalorie, gdy z dawno niewidziana kumpelka pogadamy o tym jak to w liceum było, kiedy zaskoczone dostrzeżemy w swoich oczach odbicie tęsknoty za tym, co powinno się zdarzyć.

Co tam powinno - po prostu się zdarzy !

Tyle fajnego tkwi w każdej z nas, wystarczy tylko podążyć tam, gdzie dotąd nie prowadziły nas ani nasze myśli, ani nasze spojrzenia. Tam, gdzie nie prowadzili i być może nigdy nie zaprowadza, nas inni.

Że Zosia Samosia? A co w tym złego? Nic

Dlatego w ten upalny albo deszczowy dzień uśmiechnij sie do siebie, potem do tego kogoś, kogo być może za chwile pokochasz albo zrozumiesz, i wreszcie do świata który przecież nosisz w sobie. Nie przeocz nieodkrytych zakamarków własnej duszy i nie zmarnuj zachwytów miłych twojemu sercu. Na tym polega ta składająca się z trzech prostych slow filozofia twojego życia : Siłą jest Kobietą...”

Na koniec piękna stylizacja H&M (może wreszcie dotrę do tego sklepu)



4 komentarze:

  1. Przepiękna ta stylizacja H&M:)
    buziaki, Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta stylizacja... Buziaczki kochana

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawda? Piękniutkie rzeczy w tym H&M

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny tekst, ku pokrzepieniu serducha. Piękne zdjęcie z HM. Ależ ja bym pobuszowała po tym sklepie! Musiałabym mieć jednak albo furę pieniędzy, albo nic, bo niewiadomo, co by wówczas wybrać... ;-)

    OdpowiedzUsuń