czwartek, 19 grudnia 2013


Dziewczyny dziękuję za życzliwe słowa pod poprzedim postem,
Czas zacząć świąteczne dekorowanie. Pierwsze dekoracje przedświąteczne już mam. U mnie w domu dość późno dekorowało się świątecznie dom. Był taki zwyczaj, że w ostatnią sobotę przed świętami robiło się ostateczny szlif ze sprzątaniem i rozstawiało dekorację. Teraz zaczynam troszkę wcześniej, bo ja nie umiem się tak wyrobić jak moja Mama :-). Z tego co widzę na blogach i tak jestem mocno opóźniona :-)


Pewnie wszyscy poznają, że to zbykła IKEowaska latarenka, z tym że była czarna i mało to pasowało do wnętrza, więc pomalowałam na biało.



To moja druga ikonka ze wspólnych prac z Aniutką. Zciągnęłam od niej pomysł aniołków, bo to bardzo świateczny motyw.


Zawitał u mnie też malutki iglaczek imitujący choineczkę. Zeszłoroczny nie przetrwał miesiąca, więc teraz za punkt honoru postawiłam sobie zadbanie aby na wiosnę wysadzić go do ziemi.


Wzorem Biedronki :-) wysadziłam moje cebulki hiacyntowe. Kupiłam troszkę hiacyntów wiosną i zamierzałam je przetrzymać do kolejnej wiosny, ale okazuje się że to piękna zieleń na Święta.


 To mój domowy wieniec zrobiony z metalowego wieszaka, bombek i kawałka wstążki.









Odkąd jako dziecko dostawałam w paczkach z USA te świateczne laski, stały się dla mnie nieodzownym symbolem świąt. Cieszę się, że coraz szerzej zaglądają one do naszych sklepów.




W zeszłym roku odkąd zaczęłam bogować zakochałam się w białych jelonkach. Udało mi się wtedy trafić jednego w Rossmanie. W tym roku długo szukałam tych białych cudeniek i dopiero w zeszłym tygodniu w niepozornej ksiaciarni znalazłam.


11 komentarzy:

  1. Ale masz piękny klosz, Kochana!!! A Twoje aniołki wyszły o niebo lepiej:)))
    buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję, ale Twoje są przeurocze i pomysł Twój

      Usuń
  2. Slicznie :) jelonki sliczne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kocham je nieodwzajemnioną miłościę - hi, hi, hi

      Usuń
  3. witaj, goszczę tu pierwszy raz, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że trafiłąś na moją stronkę, zapraszam na następne odwiedziny

      Usuń
    2. z chęcią będę do Cibie zaglądać

      Usuń
  4. Wieniec na wieszaku super !!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strasznie spodobał mi się w necie znaleziony taki i skopiowałam, tylko żałuję że nie mam lepszego aparatu ;-(

      Usuń
  5. Pięknie u Ciebie. Fajnie wymyślony wianuszek;) Piękna paterka z reniferkami;) Ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten wieniec strasznie mi się podoba, pokombinuję może i ja ;) Wesołych Świąt i wszystkiego dobrego!!!

    OdpowiedzUsuń