piątek, 15 listopada 2013

dywany...

Ostatnio (może dlatego, że jest zima) zaczęłam myśleć, że w salonie przydałby się dywan. Do tej pory byłam straszną przeciwniczką dywanów, bo to jednak zbiornik kurzu i roztoczy (w mieszkaniu nie mam firan, ani dywanów - daje to iluzję więszej przestrzeni). Teraz jednak pokazały się tak cudne wzory, że powoli łamię się.
Mój duży pokój jest w kolorach biało-szaro-ciemno brązowo-soczycie żółtym - co możecie uchwycić roszkę TU i TU
i jeszcze uzupełniam widokiem prawie na około pokoju (mam jeszcze trochę rzeczy nie zrobionych ale na dziś jest tak)


Kocham mieszankę stylów i widząc piękne geometryczne dywany aż zastmówiłam:

1. ten znalazłam na jednym z blogów, ale przerasta moje mozliwości finansowe. gdyby nie to kupiłabym go już dziś
 
HA! ale zapomniałam u kogo na blogu to cudo znalazłam i z jakiego sklepu. Jakby ktoś wiedział proszę o pomoc. No totalna skleroza, przejrzałam już z 200 blogów i za żadne skarby nie mogę odnaleźć :-(.

2. drugi jest dywan z IKEI który zwrócił moją uwagę od razu po ukazniu się katalogu
 
3. ten dziś znalazłam u jednej z blogowiczek

http://dywanstyl.pl/produkt/essenza-stars_120x170-prostokat
możecie obejrzeć we wnętrzu na blogu Nasze wiejskie zacisze - http://naszewiejskiezacisze.blogspot.com/2013/10/pokoj-siedmiolatka.html

No i co tu wybrać? Co wy myślicie? Piszcie który wam się podoba może ułatwi mi to wybór.

Miłego dnia!
Gabi


P.S. najnowszy katalog GREEN GATE - TU

9 komentarzy:

  1. mi sie podoba ten z ikei:)Nawet samaostatnio mysleodywanie chociaz mam tak jak ty- nie przepadam za nimi. Z dywanem jednak przytulniej zima.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie przytulniej i cieplej w nóżki. może będę poprostu zwijać na wiosnę - hmmmm

      Usuń
  2. mnie sie wwydaje ,że ten z ikei ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie najbardziej podoba się ten trzeci;) Kochana zapraszam do Mnie na Candy;) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także nie jestem fanką dywanów i firanek. Nie mam żadnego dywanu, a firanki mam tylko w jednym pokoju ze względu na bliskość sąsiadów. Co nie znaczy, że nie podobają mi się u innych. Każdy dywan, który pokazałaś jest piękny. Co do taśmy to myślę, że się sprawdzi:)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja ostatnio myślę i myślę o dywanie, dzieci juz co raz większe, "nie brudzą" aż tak, no ale mój kot lubi wbijać pazurki... no i tak sobie czasem siedzę i myślę ;) Te z ikei mi się bardzo podobają, ten żółty pasował by u Ciebie idealnie!!!!

    OdpowiedzUsuń