czwartek, 19 września 2013

letnie twory

Trzeba żyć wspomnieniem lata, bo inaczej sumtek jesieni przyjdzie za szybko :-). Znów wrzucam letnie zdjęcie, żeby dzień zaczął się wesoło. I troszkę powspominam moje letnie wytworki :-)
 
 
 
Zrobiłam sobie taki letni notesik, do którego wklejam zdjęcia, które lubię z różnych gazet. Od wieków miałam manię wycinania róznych zdjątek i one gdzieś zawsze po szufladach się walały. Teraz postanowiłam je wklejać. Zawsze kojarzą mi się z chwilą wytchnienia, więc z WAKACJAMI :-)!





 

 Zrobiłam też pierwszą moją kartę ślubną dla koleżanki z pracy. Głupio aż mówić, ale ja byłam zachwycona moim pierwszym takim trójwymiarowym tworem :-).



 


 


i na koniec letnich wspomnień - to co było potrzebne najbardziej :-). strasznie podobała mi się grafika.

3 komentarze:

  1. Dziękuję za dawkę wspomnień letnich...Piękne cuda tworzysz kochana. Karteczka bardzooo fajna i ładna. Ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale nie głupio!Kartka jest śliczna,pięknie skomponowana,tylko podziwiać,a notesik też cudny i zabawny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka, bardzo mi się podoba jej trójwymiarowość.
    Jak zobaczyłam te wyklejanki, to zaraz mi się skojarzyłaś z P.Szymborską, która słynęła z takich kolaży.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń