środa, 10 lipca 2013

lato, lato lato czeka....

Tak się skład, że nie planuję w najbliższym czasie urlopu, więc zapraszam LATO do domu na wszelkie sposoby :-). Daleko mam łaki i lasy. W zaiązku z tym z kwiatów polnych nici. Marząc tak o letnim odpoczynku na słońcu zaczęły mi się marzyć motyle...I zaprosiłam je do domu :-)
 
 
Może ramkę jeszcze podrasuję, bo chwyciłam pierwszą z brzegu, która została mi po przeróbkach domowej galerii. Cały pomysł jest bardzo prosty: wydrukowałam z netu grafikę - http://thegraphicsfairy.com/antique-image-butterflies-on-branch/ z motylami i inne kolorowe rysunki motyli. Wycięłam kolorowe motylki i posklejałam po 2 żeby były dwustronne. Na koniec dwystronnymi cieniutkimi kawałkami taśmy przytwierdziłam w miejsce czarnobiałych cieni kolorowe motylki.
 
 

***


 
 

***

 
 

***



 

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. cieszę się, ze Ci się podoba :-).

      Usuń
  2. Pomysł świetny. Myślałam, że kupiłaś gablotkę z motylami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze mi się takie gablotki podobały i od dawna myślałam jak ją wyczarować :-)

      Usuń
  3. Super pomysł , bardzo fajny obrazek , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja pomysł i wykonanie ...Jak żywe te motylki....Gratulacje....Buziaki pa....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulencjo jak cieszę się że Ci się podoba. Dziękuję.

      Usuń
  5. Świetny pomysł na oryginalną dekorację domu. Fantastycznie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. tez piekny pomysł na stłuczoną szbkę :) grunt to kreatywność :D !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak miło słyszeć, że Tobie się podoba. Nie umiem tak pięknie fotografować jak Ty, ale choć troszkę na zdjątku widać.

      Usuń
  7. Obrazek świetny, bardzo pomysłowo zrobiony, prosze zalinkuj go u mnie:)zeby wszyscy ten patent zobaczyli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej a ja nie wiem jak to zrobić. napisz mi co mam ustawić, proszę

      Usuń