wtorek, 14 maja 2013

telefon w naprawie

Mój telefon odmówił współpracy i musiałam oddać go do naprawy, a to mój jedyny aparat foto. A tak chciałam pokazać piękne pastelowe emaliowe garnki i mój balkonik... Cóż muszę czekać. Może jak już aparat wróci to i słoneczko wróci. Jeszcze zdążyłam zgrać jedną fotkę z kuchni (niestety nieostrą).


jak się nie ma co się lubi ...
więc pochwalę się zakupami modowymi ze zdjęciami sieciowymi.
Ostatnim moim odkryciem jest firma Fabio Fabrizi. Przypadkiem trafiłam do sklepu z butami, który miał w ofercie całą gamę przepięknych butów z miękiej skórki w cudnych kolorach. Nie oparłam się jednej parze, bo coś nie czarnego na wiosnę się przyda i zostałam szczęśliwą posiadaczką miętowych lordsów :-)


kilka miesięcy temu jak jeszcze trzymał śnieg i o wiośnie nikt nie słyszał kupiłam w Mohito też miętową kopertówkę - ale bardzo praktyczną, bo jest spora.

BRAK ZDJĘCIA



U mnie w tym sezonie "mięta" rządzi! Wiem, że teraz nie nosi się do pary butów i torebek, ale nie mogłam się oprzeć tym przedmiotom. I prawdę powiedziawszy nie noszę zazwyczaj razem ich, bo w butach biegam do pracy ze względu na ich wygodę, a kopertówkę zabieram na wyjścia (bo jednak za mała jak na co dzień) kiedy zazwyczaj mam obcasy :-).

Teraz zostało już tylko posadzić miętę na balkonie - hi,hi,hi.
Mmiłego dnia!

9 komentarzy:

  1. Już z niecierpliwością czekam na kolejnego posta;)
    Ale twoje szkło na półeczkach wygląda bosko;) Jest cudne i pastelowe
    Super słoje;) Chyba tez muszę się wybrać na mały shopping;)
    Buciki rewelka;)
    Pozdrawiam
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pastelowo u ciebie na półeczce! A co tam nie ostre, ale widać:)
    Gabi te miętowe lordsy świetny zakup:DD
    Jak ja lubię miętę hihi
    Buziaki wielkie:DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się popstrykać tą kuchnie w słonecznym świetle jak tylko odzyskam telefon

      Usuń
  3. Sama nie wiem co bardziej mi sie podoba - pastele na pólce czy te, które będziesz nosić :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha, ha, ha - najlepiej móc mieć obie :-)

      Usuń
  4. śliczne pastele u Ciebie , a buty na codzien muszą być wygodne fajna mietka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. POWINNA SIĘ PANI SKONTAKTOWAĆ Z UŻYTKOWNIKIEM "MEERYSHOP" OD KTÓREGO PANI ZAPOŻYCZYŁA ZDJĘCIA TOREBKI MOHITO-ICH ROZPOWSZECHNIANIE BEZ NASZEJ ZGODY JEST KARALNE-A ZDJĘCIA NIE STANOWIĄ MATERIAŁU PRASOWEGO TYLKO SĄ NASZEGO AUTORSTWA,WYSTARCZYŁO ZAPYTAĆ O ICH UDOSTĘPNIENIE.

    OdpowiedzUsuń