piątek, 10 maja 2013

sweet Home&You

Dziewczyny często na blogach zamieszczają katalogi lub zdjęcia wspaniałych zachodnich kolekcji naczyń i dodatków mieszkaniowych lub sklepów internetowych, które ze względów czysto finansowych są pewnym ograniczeniem (przynajmniej dla mnie). Dlatego niezwykle ucieszyła mnie wspaniała zmiana kolorystyczno-stylistyczna w tym sezonie Home&You. Muszę pójść obejrzeć na żywo i poodtykać :-). 
Nie wiem jak wy ale mi nawet samo pokręcenie się wśród ładnych rzeczy i pomacanie ich sprawia radość. Może na jakiś drobiazg się skuszę :-), bo ich słodycz mnie pozera od środka :-)))) i krzyczy: "muszę je mieć". Poniżej kilka fotek z ich strony wspaniałej słodkiej kolekcji :-):







12 komentarzy:

  1. słodkie ,a fatruszek moja córcia chiałby , bo taki smakowity ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. A czy to juz jest w sklepach, bo ja wczoraj byłam i nie widziałam ;( inne słodkie kubeczki oglądałam, ale tego nie było chyba ??? może i dobrze, że nie zauważyłam hahahha
    Piękne te rzeczy!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest, jest!!! - ja byłam na Marszałkowskiej i są już. Ja się powstrzymałam, ale ciągle myślę czy by się jednak nie skusić.

      Usuń
  3. Doprawdy przesłodka kolekcja:-) Tez się musze wybrać i pooglądać, może na coś się skuszę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto warto przynajmniej pooglądać :-)

      Usuń
  4. Naprawdę śliczne, nie wiedziałam, że takie cuda pojawiły się w Home and You:))))
    buziaczki, Małgosiu!

    OdpowiedzUsuń
  5. słodkie te kuchenne przydasie, ale jak dla mnie trochę za słodkie...ale pochwalam to co napisałaś Green Gate ma przesadzone ceny a tu proszę :-) zapraszam na rewizytę Gosia z homefocuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu zaglądam do ciebie choć ostatnio mało piszę.

      Usuń