sobota, 4 maja 2013

moje nowe miejsce pracy

Czas choroby pozwolił na powolne przejrzenie każdego zakamarka mieszkania. Mogłam siedzieć w fotelu i przeglądać rzecz po rzeczy w najbardziej powolnym tempie w jakim byłam w stanie :-). Ale każda rzecz ma swoje plusy: mam super poukładane mieszkanie, 3 worki rzeczy do Caritasu, całą masę książek i płyt na allegro lub do antykwariatu (a jak nie uda się to zaniosę do mojej biblioteki tam przyjmują wszystkie książki i jak sami nie potrzebują, to wystawiają do wzięcia dla ludzi).
Dzięki temu opróżnieniu kilku miejsc, wiele rzeczy udało się pochować i wygospodarować kącik do pracy.
Na razie to zwyczajne miejsce. Zamierzam przemalować stolik w kremowo-szarą szachownicę, ale to jeszcze dalsza przyszłość. Bardzo polecam takie kartony z zawieszanymi koszulkami na rachunki i dokumenty do bieżącej pracy. Łatwo znaleźć bo każda teczka jest podpisana i łatwo wyjąć oraz przejrzeć. Można grupować w małych plikach-grupach, co w segregatorze jakoś dla mnie jest trudne.
zastosowałam też podpatrzony w necie patent na kable (może jest mało elegancki, ale szalenie praktyczny). pewnie za jakiś czas zdecoupaguje te klamerki :-)

I jeszcze kilka nowości w moim mieszkaniu:
1. Niestety. czego nie potrafię odżałować likwidują sklepy FLO (dla mnie idealna inspiracja do mieszkania na kolorowo i śliczne gadżety) i w Złotych Tarasach do połowy maja jest totalna wyprzedaż - 50 % na wszystko. Ja skusiłam się na różową ramkę:



2. W Ikea znalazłam wspaniałe różowe ściereczki (nie wiem czy ja ich nie widziałam wcześniej, czy pojawiły się niedawno :-)).

3. Wreszcie znów pojawiły się w Ikea moje ulubione półki na buty i mogłam dokupić do korytarza kolejne moduły. Dla mnie są szalenie praktyczne i wąskie oraz mało rzucają się w oczy.

11 komentarzy:

  1. Ale Ty zorganizowana jesteś :)) pomysł z szachownicą super!
    a podaj link do książek
    zdrowiej Kochana
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://allegro.pl/myaccount/sell.php

      Usuń
    2. już wstawiłam cały post :-)

      Usuń
  2. Śliczny porządeczek!!! Małgoś, cieszę się, że czujesz się lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaraz napisze maila do Ciebie :-)

      Usuń
  3. Biureczko fajowe ;) Świeczniki cudne!!!
    Dobrze, ze już dobrze!!!!
    Ściskam mocno i dużo zdrówka życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za uściski i już odwiedzam :-)

      Usuń
  4. Pieknie i cudnie;) Ściereczki bomba;) Chyba sobie takie sprezentuję, jak wybiorę się do IKEA:)A i cudny fartuszek. Pozdrawiam i wszystkiego dobrego. Dużo słońca;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fartuszek to z Faktory w Krakowie :-)

      Usuń
  5. Ściereczki z Ikea fantastyczne...też ich nie widziałam ostatnio ;)

    OdpowiedzUsuń