środa, 15 maja 2013

balkonowa rewolucja!

Przeczytawszy kolejny wpis Asi o jej balkonie - który jest chyba najpiękniejszym jaki widywałam. Ten balkon pojawia się zarówno często w googlach jak i w czasopismach. Natchniona tymi obrazkami powzięłam postanowienie o zabraniu się za mój wasny balkon. Nie ma za dużo funduszy, ani możliwości transportowych, żeby go jakoś super urządzić, więc muszę zrobić coś z niczego. Nie wiem jeszcze do końca co tu wykombinować. Szukam na razie inspiracji w necie. Przyznam się że znalazłam całą masę cudów balkonowych, ale poniżej zamieszczę tylko kilka pomysłów, które wydają mi się w miarę proste w realizacji:

1. na to bym chyba nigdy nie wpadła, żeby w taki sposób zasadzić roślinki


2. poniższe wykorzystanie palety wydaje mi się bardziej realne, bo dość łatwe do zastosowania




3. najzabawniejsze zdjęcie jakie znalazłam


4. ślicznie wyglądają czajniczki jako doniczki, szczególnie w tak pięknych kolorach jak poniżej


5. gdybym miała beczkę to nie oparła bym się zastosować ją jako balkonowy stolik


6. świetne, takie siedzisko (ja niestety nie mam opon na zbyciu)


 7. drabina z dwóch gałęzi to chyba najprostszy przepis - http://chabrowepole.pl/?p=17030



8.ozdabianie donic i nie tylko



i na koniec piękny balkon ze względów kolorystycznych


Mój plan na dziś (i pewnie na najbliższych kilka dni) wygląda więc tak:
- szukam grubych lin żeby obkleić donice,
- szukam w domu jakiś starszy kawałek dywanu co by mi nie było żal, że wypłowieje na słońcu
- poszukuję palety lub dwuch grubych gałęzi, żeby zawiesić na nich donice.

miłego i słonecznego dnia :-)

10 komentarzy:

  1. no ten ostatni balkon czarujacy........ no i niezle teportki:)))a z opona siedziskowa musze pomyslec:) calkiem fajnie to wyglada:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie bomba żeby z bezużytecznej opony zrobić tak funkcjonalne i ładne siedzisko!

      Usuń
  2. No ta opona siedzisko to niezły pomysł ;) W ogóle bardzo fajne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  3. qrcze super pomysły ,a ja mam palete i nie zawaham się jej uzyc ;p
    dzięki za inspiracje
    pozdrówka
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. użyj koniecznie i pokaż swój pomysł :-) - bo na pewno zrobisz coś super!

      Usuń
  4. Ślicznie wyglądają kwiatuszki w dzbanuszkach przy poręczy!!!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie mnie strasznie zauroczyły

      Usuń