czwartek, 4 kwietnia 2013

życzę wam ....

Maria Konopnicka
Dzielenie się święconym jajkiem
Zadzwoniły już dzwony,
dzień nastał wesoły.
Pod święconym pieczywem
uginają się stoły.
Leży jajko święcone
malowane farbami –
kto też dzisiaj tym jajkiem
będzie dzielił się z nami?
A więc ojciec i matka –
oni pierwsi najpewniej,
potem bracia i siostry,
i sąsiedzi i krewni,
Potem … nie wiem kto dalej,
a odgadnąć to sztuka
może jakiś gość z drogi
do drzwi chaty zapuka.
Może dziadziuś zgrzybiały,
co się modli w kościele?
To się także tym jajkiem
z biednym dziadkiem podzielę.

To miałam napisać na święta, ale pracy było tyle, że minęły szybciej niż mi się wydawało ...
Więc teraz tylko czas powspominać świąteczne dekoracje :-):









a to mój własny pomysł:
a mazurka nie zdążyłam sfotografować bo już się dobrali do niego :-), a pierwszy raz zrobiłąm taki w kształcie jaja czekoladowo-wiśniowy:


10 komentarzy:

  1. Gabuniu, ślicznie:))). Bardzo podobają mi się hiacynty w wazie:)),

    przesyłam uściski!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i delikatne dekoracje!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny jesteście niezastąpione we wprawianiu mnie w lepszy nastrój!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dużo! Piękne, pomysłowe:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy wielu kłopotach jakie mi się przytrafiają ostatnio (może wreszcie się zbiorę w sobie i coś napisze o tym) strasznie potrzebuję pozytywnej energii i czerpie z takich słów pełnymi garściami. dziękuję

      Usuń
  5. To prawda, piękne dekoracje:)czuć u Ciebie klimat pięknym dekoracji:) Główka do góry kochana, mnie ta okropna pogoda dobija, ale codziennie myślę, że pewnego dnia obudzą mnie piękne promyki słońca. Pozdrawiam cię serdecznie
    P.S. Kochana Gabi powiem ci szczerze, że jestem ,,ciemna" w takich sprawach i nie wiem o co dokładnie chodziło ci w komentarzu... Z góry Cię przepraszam, ale chętnie pomogę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana jesteś dziękuję za życzliwość. ona jest tak ważna choć niby tylko wirtualna. od dłuższego czasu choruję i nie mam za bardzo z kim się podzielić problemami. ale nie o to chodzi. czasem po porostu brak ci dobrego słowa i takie pozytywne wpisy dają energię:-)

      Usuń
    2. Nie ma za co:) Życzę ci duuuużo energii z całego serca i szybkiego powrotu do zdrowia:) uwielbiam twój blog:) Jestem pewna, że będę tu często to będziemy w stałym kontakcie:) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  6. śliczne dekoracje i słoiczki czaderskie :)
    zdrówka zyczę !

    OdpowiedzUsuń