poniedziałek, 29 kwietnia 2013

wracam do blogowania!

Wracam po długiej przerwie. U mnie jest już lepiej.
Jakoś niedawno usłyszałam, że na znoszenie bólu człowiek marnuje swoją energię. I to jest bardzo prawdziwe "marnuje energię"! Rzeczywiście, kiedy człowieka bardzo boli stara się za wszelką cenę coś zrobić z tym bólem i świat w koło nie istnieje. Koncentruje na nim całą swoją życiową energię, żeby przetrwać. Staje się też obojętny na wszystkie otaczające go bodźce. W końcu chodzi o to żeby nie czuć bólu. Obojętnieje na wszystko - drętwieje. I to dodatkowo niszczy, bo nie pozwala się skoncentrować na niczym innym. Nie dziwię się, że uśmierzenie bólu jest bardzo ważne w procesie zdrowienia. Szkoda, że niewielu lekarzy to zauważa.
Taka może niemiła refleksja, ale w życiu bywa różnie przecież.


Wszystkim życzę miłego dnia! A może już weekendu :-).

Oby było słońce :-)))!

7 komentarzy:

  1. Witaj! Cieszę się, że już jest lepiej:-) Wracaj do zdrówka:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj z powrotem!!! Dużo zdrówka życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, ja też już jestem po badaniach i umówiona na wizytę u lekarza...jestem z Tobą całym serduchem , buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowiej Kochana
    udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny bardzo dziękuję za życzenia i miłe słowa do usłyszenia :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo się cieszę, że już wracasz;) I, że wszystko dobrze;) Pięknego weekendu i wszystkiego dobrego;):)

    OdpowiedzUsuń