wtorek, 26 marca 2013

wielkanocne wprawki

Jakiś czas temu zabrałam się za dekorowanie jajek. Uwielbiam kwiatowe dekoracje decoupage i w tym roku postawiłam głównie na takie pisanki.
Na początek zamieszczę dwa jajka zrobione a'la pisanki faberge:

z drugiej strony wygląda tak :-)
ponieważ pierwsze błyszczało złotem, drugie zrobiłam na srebrno:
 
 

dwie powyższe pisanki zrobiłam kilka lat temu i jakoś nie jestem przekonana, do nich.


Jakoś chyba w tym roku bardzo potrzebuję wiosennego klimatu, dlatego tegoroczne są mniej zdobne, a bardziej wesołe.



















moje ulubione róże:







i wiosenne kwiatki (chciałam tez zrobić 3 ale jakoś jeszcze się nie udało :-))

 
 
 
 

 
 
zrobiłam też kilka małych kurzych wydmuszek i właśnie zabieram się za mniejsze formaty:
 
 
 










za żadne skarby nie udało mi się lepiej sfotografować tego jajka, a udało mi się zrobić cieniowania:



 

15 komentarzy:

  1. Wow!!!! Są cudne!! Sama nie wiem, któe piekniejsze? To z jelonkiem extra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak pokazuję znaomym to każdemu co innego się podoba. fajnie żejelonek ci się podoba, bo dla mnie też jest piękny, a dotąd nie znalazłam fanów akurat tego wzorku :-).

      Usuń
  2. super jajusia :) i kurki jakie ładne :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo bardzo :-). strasznie szkoda że w skalepie były tylko dwie takie kurki.

      Usuń
  3. No, to się nazywają pisanki !
    Pozdrawiam, życząc wesołych świąt !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej jak mi strasznie miło słyszeć takie słowa. dziękuję.

      Usuń
  4. Gabi, świetne!!! Mi się podobają szczególnie te z damą:). Mam pytanko czy używasz zwykłych jajek czy to jakieś sztuczne, styropianowe?
    buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniutka dziękuję serdecznie :-). Zwykłe jajka używam, bo wydaje mi się, że najłatwiej się maluje i najgłdsze wychodzą. to z damą to takie malutkie kurze jajko i wzorek konturówką zrobiony. Ostatnimi czasy często jadam jajecznicę :-). A większośc pozostałych to są jaja gęsie (ja je kupiłam na allegro jako wydmuszki, ale moja przyjaciółka kupowała na targu z zawartością i sama robiła wydmuszki wiertareczka z małym wiertełkiem).

      Usuń
  5. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich jajeczek, śliczne wiosenne, kolorowe!!!! Piękne!!! Zdolna dziewczyna z Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niespodziewałam się takiej pochwały. bardzo, bardzo dziękuję :-)

      Usuń
  6. Piękne pisanki:) Napewno wymagały czasu i poświęcenia:) Ale efekt fenomenalny:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie Natalia
    http://waniliowylawendowybialy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj dziękuję za taką pochwałę :-)! już lecę do Ciebie :-)

      Usuń
  7. Witam! Dziękuję za wizytę - foremki do ciasta kupiłam w bricomarche,podobne można kupić w pepcco.
    Twoje pisanki są bardzo ciekawe, najbardziej podoba mi się ta twarzą kobiety- pozdrawiam i wesolych świąt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za życzenia. to muszę zajrzeć do sklepów może jeszcze cos zostało po świętach :-).

      Usuń
  8. Witam! Dziękuję za wizytę - foremki do ciasta kupiłam w bricomarche,podobne można kupić w pepcco.
    Twoje pisanki są bardzo ciekawe, najbardziej podoba mi się ta twarzą kobiety- pozdrawiam i wesolych świąt

    OdpowiedzUsuń