poniedziałek, 11 marca 2013

Lawendowe zawieszki

W środe dotarły do mnie cudne zawieszki robione przez Mili - z magicznego domu. Była to szalenie miła niespodzianka i osłoda po dwóch bardzo cięzkich tygodniach. Okazuje się, że moja wyobraźnia jest bardzo ograniczona i oglądając zdjecia zawieszek nie przypuszczałam, że są one tak piękne!!!
naprawdę uroczo wyglądają, są przepięknie wykonane z rewelacyjnych materiałów. Nie spodziewałam się też, że sa takie duże - wyobrażałam, że to wielkość sporek broszski, a to całkiem konkretne poduszki. Jak dostałam je w środę, to aż położyłam się spać z jedna zawieszką nie mogąc się oderwać od jej uroku i zapachu. Chyba się uzależniłam od tych zawieszek - rozwiesiłąm je w salonie, a w sypialni zagościły przy łóżku, żeby dobrze mi się zasypiało. Chyba obdaruję nimi wszystkim moich najlepszych znajomych (raczej pewnie znajome).



i taki już ogólniejszy widok mieszkanka z zawieszkami :-):



P.S. w ostatnim czasie doszło jeszcze do mnie kilka paczuszek i zamierzam się nimi pochwalić w najbliższym czasie, żeby uzupełnić wydarzenia z czasu mojego osysyniego milczenia.
wszystkim życzę miłego dnia

13 komentarzy:

  1. Gabi, śliczne te zawieszki dostałaś!!! Klimatycznie u Ciebie:). Bardzo fajnie wyglądają te książki obłożone materiałem bądź papierem w krateczkę:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. ha. nie zamieścił się mój komentarz. napisałam, że te książki w cienki materiał obłożyłam i nie starczyło na więcej, ale ponieważ reszta to wydania seryjne to się nieźle prezentują. dziękuję serdecznie aniuta :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zawieszki, mają cudne dodatki, chyba sobie takie poszyją i dziewczynkom do ich domku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie jak sama uszyłaś - to też daje satysfakcję

      Usuń
  4. Nie wiem co się dzieje, ale znikł komentarz Magdy - http://howshemakesit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te zawieszki, bardzo mi się podobają!:D
    Mam takie same jak ty świeczniczki;D
    Dzisiaj wszytko zawiesza... jakieś problemy może z netem ...ehh
    Buziaki i miłego wieczorku kochana:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to mamy coś wspólnego hi, hi, hi

      Usuń
  6. Boskie te zawieszki. Muszę się kiedyś za takie zabrać. Pomysłów dużo tylko brak czasu na ich realizację.

    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak pomysłów co niemiara ale kiedy to robić - mam ten sam problem :-)

      Usuń
  7. zawieszki są naprawdę piękne! uwielbiam zapach lawendy, dlatego też zawsze rośnie u mnie w doniczkach na balkonie i w ogrodzie :)

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga:
    http://versalkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zajrzałam i będę zaglądać. miło mi poznać :-).

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. dzięki Avrea - można liczyć na miłe słowo od ciebie :-)!

      Usuń