czwartek, 14 marca 2013

Kochana Mimi

Jakiś czas temu doszedł do mnie kolejny tom wspaniałego wydawnictwa Mimi - "Czułym okiem". Blog kochanej Mimi chwilowo nie działa, ale jestem jej winna zdjęcia z jej wspaniałymi książkami. Książkami, które wzbudziły we mnie wiarę w ludzką bezinteresowności i pozytywne spojrzenie na świat, w realność projektowania życia zgodnie z naturą i kochania przyrody takiej jaką jest, bez niepotrzebnej ingerencji człowieka w rzeczy, które same z siebie są prawie doskonałe.

Na początek spacer z "Dobrym wiatrem"  (II tomem wydawnictwa Mimi) po moim rodzinnym mieście :-)


 

i jeszcze wizyta w księgarni :-)


no i teraz mój weekend widziany "Czułym okiem" - zaraz po rozpakowaniu:






P.S. to nie jest koniec moich nowości bo jeszcze odkryłam cudeńka ze Sklepu Handmade "Dom na górce", ale o tym może jutro.

5 komentarzy:

  1. oj Mimi uwielbiam :) mam oczywiscie jej bruliony , lubię ich klimat :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja właśnie kocham te niespieszne zdjęcia i takie ciepło bijące ze zdjęć i opisów :-)

      Usuń
  2. oj zazdroszczę książeczek nie zdążyłam zamówić:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz papiętam, że II tom mieli jeszcze w sprzedarzy to może i III pozostał po wysyłce - pewnie jak się znów pojawia będzie można nabyć :-).

      Usuń
    2. oo to super:D będę czekać, oby jak najszybciej spowrotem działał blog Mimi;)

      Usuń