wtorek, 19 marca 2013

kawa i marzenie o Paryżu...

Dziś skoro świt musiałam być na badaniach krwi i pobrali mi - "wyssali" ze mnie - ze 4 strzykaweczki :-), dlatego postanowiłam jeszcze przed pracą zjeść porządne śniadanko w miłej kafejce. Trafiłam do Saint Honore na pyszną świeżą ciemną bagietkę z szynką parmeńską, kawałkami sera koziego, rukolą i orzechami włoskimi oraz pyszną kawę z mlekiem. Od razu poczułam się mocniejsza i gotowa na nowy dzień.
 
 
 
Zdjęcia na ścianach przywołują Paryż, a w tle sączy się francuska muzyka i już człowiek myslami jest w tym magicznym mieście. Ja własnie liczę na wyprawę w ten zakątek Europy, więc tym bardziej ulegam magii miejsca :-) i tęsknocie za wiosennym Paryżem. Dawno tam nie byłam...
 

 
 
na myśl przychodzą słowa;
"Pod niebem Paryża aż do wieczora będą śpiewać
Hymn narodu zakochanego w swoim starym mieście
Niedaleko Notre-Dame czasem rozgrywa się dramat
Tak, ale w Paname wszystko może się ułozyć
Kilka promieni letniego nieba, akordeon marynarza
Nadzieja kwitnie na niebie Paryża..."


9 komentarzy:

  1. Piękne miasto, cudowna piosenka... Tez tęsknię za prawdziwa wiosną i jakimś romantycznym wypadem:)
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie tam napewno będzie wiosna :-).

      Usuń
  2. A ja nigdy tam nie byłam...klimat znam tylko z filmów:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to musisz kiedyś się wybrać. ja znalazłam naprawdę tani lot i tanie noclegi. przywiozę jakieś zdjecia jak mi się uda wyprawa :-)

      Usuń
  3. uwielbiam Paryż i słuchac Edit :) , widział filam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieje, ze wyniki będą dobre, że wszystko ok u Ciebie!!! Takiej kawki to i ja bym się napiła ;o)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam nadzieję, że nie są najgorsze. Idę na konsultacje i się okaże :-). Dzięki za pozdrowienia i całuję :-).

      Usuń