czwartek, 28 lutego 2013

wracam :-)

Długo mnie nie było, ale zmogło mnie przeziębienie i bardzo duże osłabienie. Pokrzyżowało to wiele planów i nagromadziło zaległosci. Powoli wracam do życia i do zaległych zadań. I wreszcie mogę tu zajrzeć i coś napisac.
Chciałabym tyle pokazać, ale z czasem krócho, bo wiele rzeczy czeka do nadrobienia. Na dziś więc tylko kilka zdjęć parapetu i ostatnich śladów zimy, któe powoli zaczynają znikać z mojego mieszkania. Mam nadzieję, że w weekend już definitywnie odejdą na najbliższy roczek :-).



zrobiłam w zeszłym roku ten talerz, ale pięknie się na zimę prezentuje :-)


8 komentarzy:

  1. Witamy, witamy!!!
    Śliczne kompozycje i zdjęcia:D
    Wracaj do zdrówka i nadrabiaj szybciutko zaległości:D
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję - zdrówko bardzo się przyda!

      Usuń
  2. sliczny talerz zimowy ,a ramka z cytatem Audrey super !
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odkopałam gdzieś ten wycinek z gazety i postanowiłam go mieć przed oczami :-)

      Usuń
  3. Faktycznie długo Cię nie było:) Nabieraj sił!!! Bardzo podoba mi się ta kompozycja na parapecie:), a talerz super, to decoupage?
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. u Ciebie równie pięknie :) mebelek z lewej przyciągnął mocno moją uwagę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się pstryknąc mebelki - to taki komplet z lat 80-tych stylizowany na stare meble.

      Usuń
  5. Wow, superb wеblog laуout! Hoω lengthy have уоu ever been blоggіng for?
    you maκe blogging glanсe eaѕy. The ωhole glаnce of your webѕite is wonderful, as neatly as
    the content mateгial!

    My ωеbρage: Visit Website

    OdpowiedzUsuń