poniedziałek, 11 lutego 2013

miętowy rządzi :-)

Od prawie roku po róznych zmianach w moim życiu zaczęły mnie fascynować pastele. Na początku nieśmiało i raczej wśród moich ubrań pojawiły się zgaszone róże i błękity oraz mięta.



Poźniej wciągnął mnie z "siłą wodospadu" :-) świat blogów i zobaczyłam cudne wnętrza pełne takich dotąd nie znanych mi kolorów. Poznałam piękne Wasze wytwory: pastelowe girlandy, "bielizna" kuchenna, naczynia, drewniane ozdoby....
Jesienią uległam temu urokowi całkowicie i pastele wymościły sobie u mnie wygodne gniazdko. Nawet ozdoby choinkowe były w takich odcieniach. Pojawiły się też pierwsze moje pastelowe naczynia, u Al zamówiłam cudną miętową literkę "M", a teraz robiąc paterę pomyślałam, że nie będzie biała tylko miętowa

W styczniu wzięłam się za mieszanie farb i "wymieszałam miętę" :-). Zabrałam się za malowanie wszystkiego co miałam pod ręką. Na pierwszy ogień poszła resztka drewnianych przyborów kuchannych. Zrobiłam miętowe skarpetki z błękitną lamówką:

Troszkę słabe oświetlenie miałam, więc słabo widać ze to miętowy, ale uwierzcie że to ten sam kolor co ma powyższa literka "M".
Następnie jak kilka blogowiczek postanowiłąm zrobić paterę (tależ ze sklepu wszystko za 2 zł, szklany świecznik z bazarku za 6 zł i klej z pistoletu)- tylko nie białą, a miętową:



Jeszcze czekała od dłuższego czasu mała maszyna (ozdoba) do przeróbki i ona również nie oparła się kolorowi miętowemu :-).

Odnośnie pater - to w sobotę byłam w Empiku przejrzeć prasę i w jednym z zagranicznych magazynów, znalazłam nowy pomysł na paterę:

Jak znajdę taką fajną nóżkę drewnianą to też sobie taką zrobię.
Miłego dnia Wam wszystkim!

8 komentarzy:

  1. Szaleństwo pastelowe:-) Lubię:-) Szczególnie miętę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu pomyśląłam, że ściągnę od Ciebie pomysł na ołówki i je pomaluję na miętowo :-)

      Usuń
  2. świetne pastelowe przedmioty :))) patera z ostatniego zdjęcia superowa :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strasznie mi się ta patera podoba. przepięknie prezentuje się na miętowo. może jezcze pstryknę kilka fotek

      Usuń
  3. Piękne te miętki, cała ta paleta barw mi się podoba!!! Twoje pastele cudne i ta patera bombowa!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Paterka palce lizać i wpadła mi w oko ta ozdobna maszyna, ślicznie jej w mięcie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maszynę jeszcze musze wykończyć.jest kilka niedoróbek. teraz jak patrzę to wydaje mi się, że ta część drewniana będzie ładniejsza ciemna.

      Usuń