wtorek, 8 stycznia 2013

wyprzedaż cz. 2 - gospodarcza

Porządki przedświąteczne były bardzo gruntowne i uzbierało się trochę różnych przedmiotów już mi do niczego nie pasujących. Wstawiam na bloga (nie są to żadne rarytasy niestety, ale może komuś się jeszcze przydadzą i proszę o podanie pod postem maila i wybranego przedmiotu (będę przyjmować informację do 15 stycznia):


1. obrazek z kościołem z Pelplina 10,3x9,1 cm, w nieużywanym stanie
cena: 5 zł + koszt przesyłki pocztowej

2. ikona Pantekreator na deseczce drewnianej, z tyłu lekko porysowana, z wystającym poza obrazek wieszakiem na ścianę; 6,5x11,6 cm
cena: 5 zł + koszt przesyłki pocztowej

3. ikona Ojca Pio na sklejkowej 1 cm deseczce- bardzo popularna na południu Włoch widziałam w niemal każdym sklepiku i knajpce, tą dostałam w prezencie, ale nie mam gdzie powiesić; nieużywana, zawieszka ze sznureczka; 15,2x10,0 cm
cena: 5 zł + koszt przesyłki pocztowej

4. ikona Maryi na deseczce 2 cm; 10,4x14,3 cm
cena: 8 zł + koszt przesyłki pocztowej

5. na metalowej płytce angielski marynistyczny obrazek; 14,5x10,2
cena: 10 zł+ koszt przesyłki pocztowej

6. miseczki chińskie po 2 szt.; średnica 9,4 cm i 4,9 cm
cena: 2 zł + koszt przesyłki




7. filiżanka gliniana wysokość 8,3 cm, malutki uszczerbek koło kurki na górze zdjęcia
cena: 5 zł +koszt przesyłki


8. 4 szt. kieliszków na jajka
cena: 5 zł + koszt przesyłki


9. talerzyki deserowe lub śniadaniowe; średnica 17 cm; 3 szt. zielone i 3 szt. żółte
cena: 2 zł/szt. + koszt przesyłki


10. Wazon na kwiaty malowany ręcznie; wysokość 18 cm, szerokość na górze wazonu 17 cm
cena: 10 zł + koszt przesyłki


11. duża miska z arkoroku biała; średnica ok. 25 cm
cena: 10 zł + koszt przesyłki


 12. suszarka do naczyń IKEA
cena: 10 zł + koszt przesyłki

13. Ozdobne żeliwne krzesło; wysokość 38 cm; ja używałam jako stojak na korale i wisiorki
cena: 10 zł + koszt przesyłki


14. wazonik szklany; wysokość 16 cm, szerokość u góry wazonu 8,5 cm
cena: 5 zł + koszt przesyłki

15. buteleczki nieduże
cena: 5 zł/szt. + koszt przesyłki

16. pojemnik po soli kąpielowej, jak nowy
cena: 10 zł + koszt przesyłki

17. solniczka i młynek do pieprzu wys. ok. 16 cm, używane
cena: 5 zł + koszt przesyłki
18. pojemnik gliniany na miód
cena: 20 zł + koszt przesyłki


19. podstawki do saszetek herbaty; 6 szt.
cena: 5 zł + koszt przesyłki


20. 4 kubki
cena: 4 zł + koszt przesyłki


21. pojemnik plastikowy na czosnek
cena: 4 zł + koszt przesyłki


22. 8 szt. rudo-brązowych chwostów; całkowita długość 19 cm
jako dodatek brązowe plastikowe zawieszki
cena: 10 zł + koszt przesyłki 



7 komentarzy:

  1. Gabi w końcu udało mi się odpowiedzieć na pytania, jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie , pozdrawiam Kacha.

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę o dokładne wymiary suszarki do naczyń. Czy widać na niej ślady użytkowania? Mój e-mail ada-83@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ma slady takie białe z mydła czy płynu. albo z wody
      ale plastik jest nienaruszony
      rozmiary podam później

      Usuń
  3. Hej :). Mogę prosić o wyraźniejsze zdjęcie tych miseczek niebieskich? Bo nie widzę wzorków- i nie wiem, jak bardzo są chińskie- czy np mają smoki :D. Pozdrawiam, Madeleine.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz oczywiste, zaraz spróbuje. to jest długi smok, a na tyle jakieś znaczki chińskie.

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To byłam ja, usunęłam, bo z innego konta mi się dodał komentarz :P. Dziękuję bardzo za dodanie zdjęć! Na razie się zastanowię, będę pisać, jakby co. Pozdrawiam!

      Usuń