czwartek, 31 stycznia 2013

kartki z notesu

Mój skrapowy zeszyt, który pokazałam w poprzednim poście jest nie tylko miejscem spisywania codziennych rachunków, spisem planów i rzeczy do załatwienia, ale też taką moją formą terapii. Piszę w nim wszystkie pozytywne zdarzenia z dnia, aby podkreślać to co dobre i zatrzymać się nad nimi przez chwilę. By te dobre zdarzenia nie ulatywały niezauważone i obojętne. W tych szarych dniach skupianie się na miłych doświadczeniach dodaje energii. Staram się też, aby pisało mi się miło i zdobię kartki poszczególnych dni. To takie małe wprawki skrapowe:
WTOREK
ŚRODA
CZWARTEK (już tak pod walentynki ;-))
 
 
cdn... :-)

strasznie mi się podoba ta kawowa kompozycja :-) - jest jakimś wyrazem mojej miłości do tego napoju :-))))
 
Miłego dnia dla wszystkich!

4 komentarze:

  1. fajny pomysł i ozdobniki kartek , zkoronką super wyglada :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, dzięki. ta koronka to jest z taśmą przylepna. znalazłam w jakimś sklepie i nie mogłam nie kupić (chyba NaNu) :-)

      Usuń
  2. Taki zeszyt skrapowy to świetna sprawa.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strasznie miło się w nim notuje i nie zapominam o nim :-). to już nie jest sam "obowiązek" :-)

      Usuń