poniedziałek, 7 stycznia 2013

Hi, hi świąteczne postanowienia....;-)

Siedząc sobie na kanapie w Sylwestra rozejrzałam się na około i stwierdziłam, że zmiany poczynione podczas świątecznych porządków skłaniają mnie do dalszych inwestycji w mój "salon". I zaczęło się mierzenie, przeglądanie katalogów i planowanie....
Zainspirowana pomysłem Violi ze KALINKI SUMMERHOUSE pokarze moje plany zmian:
1. mam starą komodę, która stoi w piwnicy (więc jej nie sfotografuję teraz), która zamierzam przerobić na podręczny magazynek materiałów i chciałabym żeby jakos tak jak poniżej wyglądała:
tylko gałki kupiłam na wyprzedaży w ZaraHome takie pasujące do niebiesko-zielonej sypialni

2. Chciałabym wymienić kanapę na taką pasującą do mojego nowego fotela, który jest prezentem od Mikołaja :-):
 nie mam jeszcze dobrego zdjęcia fotela w moim wnętrzu, więc na razie tylko tak z katalogu IKEA prezentuje to cudo (jest bardzo, bardzo wygodny)
3.Trzecie moje marzenie to rodzinna galeria, która zajmie moją małą ścianę koło balkonu. Ramki już maluję na biało, więc myślę że niedługo będzie gotowa.


 
4. Przestawiłam stolik z sypialni do salonu i wymaga on teraz zmian kolorystycznych i ogólnie odnowienia.
 
Podobno geometryczne kształty są bardzo na czasie, więc przeglądając rózne blogi znalazłam pomysł na biurko-stolik: będzie miał blat w szachownicę, jak na zdjęciu pod linkiem.
 
 
 


8 komentarzy:

  1. kochana, ten model fotela jest moim marzeniem od momentu jak się tylko pojawił w IKEA, ale nie mam już miejsca:), gratuluje cudnego prezentu od Mikołaja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Strasznie mnie on ucieszył :-). Był co prawda podpowiadany, ale zawsze niespodzianką jest, że się pojawia :-). Muszę popstrykać fotki jak już ustawię go i zniknął stare brzytkie już fotele.

      Usuń
  2. motywacja noworoczna niesamowita! życzę sukcesywnego realizowania planów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, dzięki przyda się żeby wszystko się udało :-)

      Usuń
  3. Taki fotel i kanapa to również moje marzenie:))Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za miłe słowa:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miłomi strasznie, że zawitałaś do mnie :-)

      Usuń
  4. Fotel jest piękny, też mi się bardzo bardzo podoba!!! taki uszak!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślałam najpierw, że upoluję na allegro jakoś tanio i odnowię, ale jak poczytałam o tapicerowaniu to zwątpiłam. zacznę od mniejszych rzeczy :-) i Mikołaj okazał się łaskawy w tym roku :-)

      Usuń