wtorek, 29 stycznia 2013

Aniutkowe cuda i pierwszy skrapowy notes

Najpierw o niespodziance, którą w zeszłym tygodniu zrobiła mi Ania z http://mojeaniutkowo.blogspot.com/.
Wróciłam późnym wieczorem do domu i przekazano mi na wejściu paczuszkę. Idąc do siebie po schodach, zastanawiałam się co to może być. Wiedziałam, że nic nie zamawiałam ostatnio. Już pomyślałam, że jest ze mną bardzo źle skoro nie pamiętam co kupuję :-). Dopiero, gdy rozerwałam papier i zobaczyłam pod papierem ładne pudełeczko z jabłkową serwetką pomyślałam o Ani.  Szalenie miła niespodzianka! Moim oczom ukazał się zdobiony słoik z serwetką jako kapturek wypełniony po brzegi cukierkami. Niestety stać mnie na duże łasuchowanie i słodycze znikły w zastraszającym tempie - były pyszniutkie (choć w większości zupełnie nie znałam takich). Cudny słoiczek cudny przyda się na wstążeczki i inne gadżety do szycia :-). Już go wykorzystałam do losowania w moim konkursie :-).


Paryska karta z miłymi słowami od Ani (uwielbiam motyw Paryża) zagościła na parapecie.

ANIU DZIĘKUJĘ PIĘKNIE!

A teraz o moim pierwszym tak dużym scrapie.
Potrzebowałam notesu, żeby robić rożne codzienne rozliczenia, plany i podsumowani. Pomyślałam, że jak będzie to miły zeszyt to z większą chęcią i może nawet z radością, będę zasiadać do tych żmudnych kalkulacji. Postanowiłam, że zaryzykuje i przyozdobię go samodzielnie. Nigdy nie uczyłam się na czym dokładnie polega scrapowanie i co się do tego używa. Wiem tylko tyle ile wyczytałam na blogach - choć dla początkującego najprostsze rzeczy są najtrudniejsze, bo o tych bardziej skomplikowanych to piszą blogowiczki.No i mam - efekt moich kilkudniowych eksperymentów :-):

Oceńcie - podpowiedzcie co zmienić i jak ulepszać...Miało być słodko, lekko glamur i z moją kochaną Audrey.
A przy okazji mam pytanie podstawowe - jakiego kleju używa się do scrapów? 
Ja mam podobno mocny klej biurowy i jest do niczego. grube kartki się bardzo łatwo odklejają. Poprawiałam decoupagowym, ale jest droższy niestety i żal mi go jak jest jakiś prostszy sposób, no i na co przykleja się takie różne gadżety: kwiatki, szpilki, kółka metalowe i plastikowe elementy. ja to przykleiłam na mocny klej do drewna, bo nie wiedziałam jak sobie poradzić?

Jeszcze jedną rzeczą chciałam się podzielić - zakwitł mi po raz pierwszy kwiatek doniczkowy, którego nazwy oczywiście nie znam :-), ale bardzo go lubię:

może już nie będzie zimy :-)

Miłego dnia dla wszystkich :-)!

22 komentarze:

  1. Ja kleje Magicem
    http://www.wyszukane.pl/index.php?p991,klej-magic
    albo taśmą dwustronnie klejącą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to mam ten klej do materiału go używam. świetnie. dziękuję za podpowiedź :-)

      Usuń
    2. Możesz nim prawie wszystko kleić tylko nie przesadzaj z ilością jest na bazie wody i za duża ilość może pofalować papier.

      Usuń
    3. bardzo Ci dziękuję za podpowiedz, a może jeszcze wiesz - na brzegach scrapa jest często taki brązowy pasek/cień, czym to się robi? ja użyłam kolorowych tuszy, bo nie widziałam brązowego nigdzie.

      Usuń
    4. Tu są brązowe tusze http://www.scrappasja.pl/index.php?p990,tusz-pigmentowy-firmy-dovecraft-czekoladowy
      Ale może nie chodzi o cień z tuszu tyko naturalny cień który rzuca element który jest wyżej niż tło? tak jak tu http://desmond.imageshack.us/Himg33/scaled.php?server=33&filename=dsc1785t.jpg&res=landing
      Wtedy wystarczy taśma piankowa także dwustronnie klejąca która daje grubość.

      Usuń
    5. chodzi o te tuszowe cienie :-). bardzo, bardzo dziękuję za wskazówki :-)

      Usuń
  2. no swietny zeszyst Ci wyszedł i piekna niespodziankę dostalaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, ja nie umiem scrapować, ale podziwiam te dzieła i na moje oko Twój notes wyszedł świetnie:)
    buziaki przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana! i jeszcze raz za niespodziankę :-)!

      Usuń
  4. Zeszyt cudny!
    Fajne są takie niespodzianki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy ?
    Jakoś w to nie wierzę, wygląda super, bardzo przemyślana, barwna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. autentycznie! wcześniej zrobiłam tylko kilka kartek świątecznych, które były szalenie proste. dzięki za miłe słowa.

      Usuń
  6. Super zeszyt Ci wyszedł, ja również używam Magica i uważam, że jest świetny :) Tak na prawdę ja też jestem początkująca i cały czas się uczę :)
    Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przy takich kwiatach wiosna musi przyjść i to szybko!
    Pozdrawiam serdecznie,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten kwiatek to kliwia, mam takiego samego :)
    Pozdr. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Wreszcie będę wiedziała :-)

      Usuń