poniedziałek, 31 grudnia 2012

Wyróżnienie u Maszki!

Serdecznie dziękuję Maszce za wyróżnienie! Mała rzecz, a cieszy bo oznacza że nie jestem sama w tym blogowym świecie, tylko mam jakiś odbiorców i współtowarzyszy tej podróży w necie :-).
Teraz czas na moje odpowiedzi:
 
Poezja czy proza ?
stanowczo proza, bo jakoś gubię się w tych domysłach co autor miała na myśli
ale nie gardzę Szymborską i kilkoma innymi
 
Lato czy zima?
lato, lato i jeszcze raz lato - w zimę strasznie marznę oraz chodzę senna z powodu braku słońca, więc  nie umiem przez to mieć do niej pozytywnego nastawienia
 
Barszcz z uszkami czy grzybowa?
u mnie od wieków barszcz z uszkami, bo pochodzimy z kresów wschodnich
 
Czarny czy biały ?
no i tu odpowiedz jest trudna, bo ja ogólnie kocham kolory, a biały z czarnym to zawsze tło :-)
ale jak musze wybrać to we wnętrzach bardziej biały, a w ubraniach stanowczo czarny
 
Świece czy żarówka?
oj świece bardzo bardzo lubię, ale bez żarówek się nie obejdę
 
Książka czy film ?
nieststy film - jestem filmomaniakiem i czytam o każdej produkcji oraz oglądam na tony
 
E-mail czy list ?
e-mail z powodu szybkości, wygody i tego że już właściwie pisze tylko na kompie :-)
 
Boże Narodzenie czy Wielkanoc?
ups - nie wiem
 
Muzyka klasyczna czy współczesna?
niestety współczesna. nie umiem docenić klasyki, bo trochę słoń na ucho nadepnął
 
Świt czy zmierzch?
zmierzch stanowczo - o świcie nieprzytomna jestem zawsze

Deszcz czy śnieg ?
śnieg, bo mniej mokry :-)
 
Bardzo fajne pytania :-)
Zasadą wyróżnienia Liebster Blog jest udzielenie odpowiedzi na zadanych11 pytań i wskazanie innych do wyróżnienia (z wyjątkiem blogera, który nas wyróżnił).
 
a teraz moja lista wyróżnionych (ja wpisuje te młodsze blogi założone w 2012, bo wiem jak to jest na początku :-). Jeśli coś pomyliłam to sorki):
2. Malanka z bloga http://sweetharmony-malanka.blogspot.com/, który założyła pod koniec 2011;
6. Ulencja z bloga http://dobreklimaty.blogspot.com/
 

A pytania wymyśliłam takie około kulinarne :
1. Pieczywo jasne czy ciemne ?
2. Barszcz z uszkami, grzybowa czy rybna?
3. Śniadanie czy  obiad ?
4. Chipsy czy kiełki?
5. Banan czy pomarańćza?
6. Sok czy woda?
7. Kawa czy herbata ?
8. Schabowy czy ciasto?
9. Zupa czy drugie danie?
10. Na ciepło czy na zimno?
11. Szarlotka czy sernik?
 
I jeszcze kilka ozdób świątecznych - choć znów jakoś nie doświetlone:
 
Ledwo widac ale 2 niebieskie serca uszyłam sama :-). To praktycznie drugie moje szycie było.
Gwiazda co chyba swietnie widac też handmade i wyszła jakos koszmarnie krzywo :-))).
 
 
 
 Napis "NOEL" znalazłam u Cat-arzyny za co bardzo jej dziękuję.
 

12 komentarzy:

  1. Serdeczne gratulacje Gabuniu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielarne i fjanie będzie znów się netowo spotkać w Nowym Roczku!

      Usuń
  2. Gabi dziękuję pięknie!
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    Niech Ci się szczęści!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawzajem i wielu wspólnych spotkań w necie :-)

      Usuń
  3. Bardzo dziękuję za odwiedziny i wyróżnienie.... Całuski pa....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zyczę dużo powodzenia i ciągle ciakawych spotkań i twórczych pomysłów.

      Usuń
  4. wszystkiego dobrego w nowym roku!!!
    dziękuję za wyróżnienie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie za życzenia i wzajemnie :-)

      Usuń
  5. Gabi Ślicznie dziękuję za wyróżnienie, pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w tym nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i powodzenia w nowym roczku!

      Usuń
  6. Dziękuję za wyróżnienie:) Jest mi ogromnie miło!
    Cieszę się, że przy tej okazji poznałam Twój blog i z chęcia będę tu teraz zaglądać:)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Pozdrawiam ciepło,
    Madzia

    OdpowiedzUsuń