wtorek, 18 grudnia 2012

moje małe wytworki i inspiracje wigilijne

Nie udało mi się dobrze sfotografować kartek świątecznych, więc ciągle się z tym męczę. Spróbuję popstrykać jeszcze troszkę. 
Za to tak na szybko pstryknęłam moje zbiory bombek na choinkę. Do tych kupnych, dojdzie kilka własnoręcznie robionych zabawek, które jeszcze są w trakcie produkcji. Potem jeszcze muszą znaleźć drzewko - nie za duże, żebym przydzwigała i nie za małe, żeby udzwignęło bombki :-).

W weekend produkowałam pierniki w wielkiej masie i teraz wieczorami je zdobię. Więc mam pełne ręce roboty. Udało mi się też zrobić kilka ozdóbek do mieszkania:


Uszyłam pierwsze w życiu poszewki na poduszki z dwóch sweterków z ciuchlandu. Zdjęcia zupełnie nie oddają ich uroku. Nie mam lampy błyskowej, a ciągle jest ciemno teraz za oknem, więc wszystko wychodzi takie bure. Uszyłam też z resztek sweterka dwa serduszka. Kształtem mało przypominają serce, ale to moje poczatki szyciowe więc jeszcze wiele rzeczy mi nie wychodzi. No i zrobiłam klosz z wazonu szklanego, podstawki do świec i kogucika szklanego. Marzyłam ciągle o kloszu i nigdzie za rozsądne pieniadze nie znalazłam, więc uskuteczniłam taką radosną twórczość.



DIY :-)



Na koniec pomyślałam, że może się przyda kilka inspiracji na wigilijne stoły :-).
1. przeglądając dziś blogi wpadłam na blog Cynki, znalazłam świetny pomysł na nakrycie stołu:



2.  anielskie krzesła


2. podkładki pod sztućce



7 komentarzy:

  1. Bazy do kartek kupuje w scrappasji http://www.scrappasja.pl/index.php?p2619,kartki-koperty-kwadratowe-kremowe-50-sztuk
    A większe to po prostu składam na pół kartę A4 papieru wizytówkowego i daje zwykłą kopertę kupioną na poczcie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rodzinnych, pełnych niezapomnianej magii i ciepła Świąt :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie miło że zajrzałaś z życzeniami :-). Też dla Ciebie wszystkiego co najlepsze i już lookam do Ciebie.

      Usuń
  3. a czym przykleiłaś lichtarzyk do klosza ??
    pozdarwiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na gorący klej z pistoletu. Trzeba sporo go nałożyć i mocno przycisnąć, bo za pierwszym razem mi się rozkleiło. Poza tym teraz myślę, że lepiej kupić bezbarwny do szkła i porcelany. Ten lekko widać jak się przygląda tej rączce.

      Usuń
    2. dziekuję za wskazówki :)
      pozdrawiam

      Usuń