poniedziałek, 19 listopada 2012

świąteczne planowanie...

Obiecałam opisać podróż do Krakowa, ale nie mam czasu przysiąść nad tym. Jest co opisywać, więc liczę, że niedługo się uda.
A ponieważ mam mało czasu wolnego, więc musiałam wziąć się już teraz za planowanie świąt. Inaczej nie miałabym szansy na zrobienie czegoś własnego i ładnego.
Przeszukałam net, zeby wymyślić kolorystykę świąt i zacząć zbierać półprodukty do prezentów i ozdób światecznych i choinkowych. Wymyśliłam - idąc za ciosem wiosenno-zimowym, że postaram się zrobić święta w pastelach:
no jeszcze znajdzie się jaśniutka zieleń w zestawie.
Czas zacząć poszukiwać ozdób w tych kolorkach i produkcję własnych. Przejrzałam na razie moje zasoby filcu i nie jest tak źle z kolorami. Brak mi co prawda różu takiego jaśniusieńkiego, ale trudno.
 

Znalazłam w necie kilka koncpcji kolorystycznych na święta:


i na koniec kolejne pomysły:
papierowy wieniec


 
 
 
 



9 komentarzy:

  1. Super inspiracje:)Wieniec bardzo mi się podoba, ciekawe jak można go zrobić:)
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za pozdrowienia Aniuta. Hmmm no właśnie od "słów" do czynów jakoś daleko... w sęsie od zdjęcia do wykonania. Ja zamierzam się zmierzyć z taki jak większość dziewczyn robi z rożków sklejanych w koło.

      Usuń
  2. Ten plakat z domeczkami cudny ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że ładnie :-). WOgóle nieźle wykombinowane te zestawy kolorystyczne :-)

      Usuń
  3. łał, szok, inaczej niż wszędzie, u mnie tradycyjnie pewnie na czerwono :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak postanowiłam zmienić. a że cały czas chodzą za mną te pastele i też okazuje się że ciągle modne to moja choinka w tym roku będzie trendy :-) jakoś strasznie pozytywnie nastrajają te kolory i tego się trzymam :-)

      Usuń
  4. Jaki przyjemny wieniec świąteczny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że pomysłowy :-). Dziękuję za pozdrowienia i wzajemnie :-)

      Usuń