wtorek, 20 listopada 2012

Przedświąteczne dekoracje

W piątek w necie znalazłam inspirację (http://twojediy.blogspot.com/2012/11/baletnica-silhouette.html)  do uroczych obrazków baletnic. W najnowszej Marie Clair Idees, którą przejrzałam dokładnie w Empiku :-) są świetne pomysły na wykorzystanie szpulek. (tak wtrącę, że cały numer poświęcony jest świątecznym pomysłom). Z tych oto ispiracji zrodził się pomysł i w niedzielę wzięłam się za zrobienie pierwszych od dawna własnoręcznych dekoracji. Okazało się również, że mam stara ksiązkę z wybrakowanymi stronami, więc można ją zużyć do radosnej twórczości, bo do czytania się już nie nada. Wyszło chyba nieźle. Jeszcze nie wiem gdzie umieszczę ostatecznie i zdjęcia tylko są przedsmakiem jakiejś ładnej stylizacji, ale postanowiłam się pochwalić moim ostatnim dziełkiem :-).
 
 
Teraz pewnie skupię się na świątecznych kartkach, zabawkach i prezentach, więc to takie ostatnie przedświąteczne podrygi ;-).
 
Miłego dnia wszystkim życzę.

8 komentarzy:

  1. Super dekoracje, baletnica i świeczniki cudowne po prostu, odnośnie Candy to trzeba polubić na Facebooku i udostępnić ludkom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurcze nie zauważyłam tej info o fb. ja nie używam go.

      Usuń
  2. Cieszę się, że Cię zainspirowałam. Serce mi się raduje, że mój pomysł komuś pomógł zrobić coś własnoręcznie i zdobi to jego dom. Super wyszło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze raz bardzo Ci dziękuję :-)

      Usuń
  3. Świetna ta baletnica:), bardzo mi się podoba Twoje DIY:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniuta bedzo dziękuję :-). Podobają mi się też inne modele baletnic tylko pustych ścian brak :-).

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i wpisik :-)

      Usuń