środa, 21 listopada 2012

Niespodzianka :-)

Wczoraj po pracy miałam trudną wizytę u dentysty. Pani dentystka troszkę mnie wykończyła, choć to szalenie miła i kompetentna osoba. I starała się jak mogła robić najdelikatniej jak się dało. Mimo wszystko, wracałam do domu zmarnowana, zmęczona i lekko zdołowana stanem uzębienia... A tu w domu niespodzianka! Przyszedł zamówiony prezent pod choinkę z Westinga (co jest zawsze zaskoczeniem, bo mają dalekie terminy dostaw i człowiek troszkę zapomina, że zamówił) oraz dodatek specjalny - prezent od firmy: 1 NUMER Harper's Bazaar w Polsce. Numer ten jest nie do dostania w sklepach/kioskach. Jest wysyłany tylko do słynnych modowych blogowiczek i rozdawany w kilku klubach lojalnościowych - głownie VIPowskich. Jak się okazuje nie tylko w takim gronie, bo otrzymują go też klienci Westinga :-).
Najpierw moim oczom ukazało się cudne mailonowe tekturowe opakowanie, z którego wydobyłam ten bezcenny numer pisma :-).
 
Nie umiałam się powstrzymać i szybko przekatrkowałam całość. A w piśmie oczywiście: najnowsze trendy głownie zagraniczne, wspaniałe skróty kolekcji jesień-zima 2012-2013 wszystkich najważniejszych projektantów zagranicznych, ale polskie kolekcje wszystkich znanych nazwisk polskiej mody - co było miłym zaskoczeniem. Dopiero później powoli delektowałam się posczególnymi artykółami.  Nie dałam rady przeczytać całosci, bo dość grube to wydawnictwo (jak zresztą wiekszość znanych kolorowych pism zagranicznych), więc pewnie do końca tygodnia będę miała miłe chwile z modą gwarantowane.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz