środa, 10 października 2012

zachwyt

Przeglądając blogi nieustannie się zachwycam pomysłami, pięknem wnętrz i rzeczy oraz osób które tworzą. Czasem nachodzi mnie żal, że tak późno to odkryłam i tyle lat zmarnowałam dla mojego mieszkanka głowiąc się jak je umilić. Jednak większość czasu mimo wszytko spędzam na zachwytach i małych zazdrostkach :-).
Tak jak na jednym z niemieckich blogów, gdzie znalazłam przepiękne syfony z metalowymi nakrętkami (u nas zazwyczaj są plastikowe :-( )

Przeglądam blogi w poszukiwaniu inspiracji na adwent i święta, żeby już pokupować produkty do dekoracji i własnoręcznie robionych prezencików. 
Może jakiś konkurs na zamieszczenie linków do fajnych pomysłów na najlepszą inspirację własną lub znalezioną w necie? 
Co myślicie? 
I jakieś drobne nagrody? Nigdy tego nie robiłam, więc się radzę i nie wiem czy ktoś tu zagląda?

6 komentarzy:

  1. Wyszperane zdjęcie syfonów jest rewelacyjne:), choruję na takie, ale już miejsca mi brakuje:))).
    Z konkursem fajny pomysł, ale sama nie wiem, jak dokładnie coś takiego zorganizować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Gabi. Świetna inspiracja.
    Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. GAbi, prosze o kontakt na kotburykot@gmail.com.
    Zostałaś wylosowana jako nowa właścicielka guzików :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOW! nie wierzę - udało się! Drugi raz w życiu coś wygrałam, a już sporo żyję :-). Już piszę :-)

      Usuń
  4. Z tymi inspiracjami jestńostwo blogów, przeróżne diy... ja też powolutku zbieram potzrbne mi do świątecznych dekoracji elementy, trochę trzeba kupić gotowych, ale tutaj bez szaleństw, bo tak naprawdę wystarczy przejrzeć pudła i zawsze się coś znajdzie:)
    Ale w tym roku stawiam na bibułę, gałęzie, głównie drzew, które rosną koło mojego domku, szyszki... kupię też chyba tubkę złotej farbki, choć jeszcze się waham, żeby pomalować jakieś drobne elemeny na złoto... no zobaczymy. Zaglądaj do mnie, postaram się już niedługo powoli pokazywać moje przygotowania do świąt :)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za Twoje pomysły koniecznie zajrzę. Bardzo interesuje mnie jak wykorzystasz bibułę i te gałęzie. Ja mam problem z szyszkami, bo jakoś udało mi się znaleźć tylko 4 (tak to jest w dużym mieście). Za to jeśli chodzi o złotą farbkę to polecam Stamperię (ja chyba w empiku nabyłam) bo często farby złote mają taki matowy odcień że staja się bure lub żółte, a ta rzeczywiście mieni się złotem. Ja mam doświadczenie tylko z tymi decoupagowymi farbkami, więc pewnie też jest dużo innych firm...

      Usuń