środa, 24 października 2012

wreszcie się udało :-)

Wreszcie udalo mi się zrobić zdjęcia z mojej łazience. Ozdobione butelki mi się strasznie podobają i cieszą moje oko ilekroć wchodzę tam. Nie jest to nic super odkrywczego i wielkiego. Buteleczki też z recyklingu, ale ładniej niż firmowe opakowania kosmetyków :-).



i jeszcze ujęcia większej całości łazienki z dwóch stron (tych najładniejszych)

przerobiłam też pojemniczek na kosmetyki - malijąc stary chustecznik i puszeczkę po kukurydzy


i na koniec jeszcze jedno ujęcie :-)





12 komentarzy:

  1. Ale masz świetną szafkę pod umywalkę! Super buteleczki i ten koszyczek z gwiazdką:))
    buzi!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na Twoją życzliwość mogę zawsze liczyć :-). Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie te buteleczki, a Twoje retro baterie cudeńka o których jeszcze marzę - umywalka nablatowa super też je uwielbiam -
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. a dziękuje pięknie za wpisik. bateria niestety lekko już zużyta i muszę ją niedługo wumienić, ale lubiebardzo ten styl :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No swietnie , pomyslowo, i udanie,,fajna masz umywalke a ten decu na butelkach faktycznie moze humor poprawiac...Pozdrawiam milo.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :-), umywalki poszukiwałam długo, bo chciałam żeby troszkę przypominała otwartą muszelkę.

      Usuń
  6. odlotowa łazienka...ja na swoja czekałam 18 lat...hehehe...wiec wiem jaka to radość móc coś upiększać:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie że się doczekałaś. radość niezmierna :-)

      Usuń
  7. Jaką ładną masz łazienkę, podobaja mi się krany w stylu retro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest mi strasznie miło, że Ci się podoba :-). Kran już lekko zdezelowany i do wymianki, ale na zdjeciach chyba nie widać ;-)

      Usuń
  8. Bardzo mi się podoba Twoja łazienka a szczególnie dodatki. A te buteleczki ....:) Takich właśnie szukam. Dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dzięuję za pochwały i wizytę :-) zapraszam częściej ;-)

      Usuń