poniedziałek, 22 października 2012

porządki w łaziencie

Zainspirowana pięknymi stylizacjami łazienkowymi na bligach zabrałam się za przemianę mojej łazienki. Od dawna nie wiedziałam co zrobić żeby moje płyny, mysła i balsamy się jakoś prezentowały. W końcu stwierdziłam, że jedynym sposobem jest przelanie do szklanych butel. Mam w domu sporo butelek prezentowanych przez znajomych, którzy znają moją decoupagowa pasję. Wyszukałam te pasujace do łazienki i poprzelewałam moje kosmetyki. Na blogu Janet znalazłam grafikę i udało mi się znaleźć kolorową drukarkę, żęby wydrukować kilka etykiet. Zdjęcie na razie jedno, postaram się dziś po południu popstrykać więcej.




niestety nie udało się pstryknąć z powodu natłoku prac domowych, ale nie tracę nadziei na dzisiejsze popołudnie :-)

4 komentarze:

  1. Wow, jak ładnie! Mi też etykietki chodzą po głowie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki :-). ja za dużo się nie wysiliłam z przeróbkami, bo jeszcze nie opanowałam za dobrze programów graficznych.

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi sie podoba ten wazon pelen pieknych muszli!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję - zbierane latami muszelki :-) i dostawane w prezencie :-)

    OdpowiedzUsuń