czwartek, 11 października 2012

konkursik...

no cóż widzę brak entuzjazmu, żeby brać udział w konkursie na oryginalny i nieskomplikowany pomysł na dekorację świąteczną
ale jakby ktoś chciał to rozpoczynam go
jak nie to sama się pobawię
może coś znajdę co zainspiruje mnie przed świętami
oto co wyszperałam na razie:

1. korkowe ozdoby choinkowe

2.lampion pomarańczowo-goździkowy

Prawdę powiedziawszy to jest mój typ na święta - nie będzie taki wysoki, ale już wyobrażam sobie jak świece cudnie przez pomarańcze migoczą i jak roznosi się ten piękny zapach pomarańczowo-goździkowy :-).


3. ozdoba ze starej książki

4. wieniec z pudełek od zapałek

5. szpulki na choince



jakby ktoś chciał dołączyć do zabawy niech da znać pod tym postem :-)


4 komentarze:

  1. no pomyślałam że fajnie sobie pomóc w zbieraniu pomysłów i są dwie możłiwości: zrobić samemu jakąś oryginalną ozdobę świateczną i druga wersja znaleźć w sieci coś niezwykłego ale prostego w wykonaniu :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Zbieram korki i ten pomysł na ozdoby mi się podoba, a ozdobę ze starej ksiazki też wykorzystam. Niestety nie mam zdjęć ozdób z zeszłego roku mialam np. kokardki z kawałków juty, orzeszki w brokacie, czy "niby" bombki techniką decupage.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, że pomysły się przydadzą. jak zrobisz coś to podeślij mi link. pozdrawiam ciepło

      Usuń