czwartek, 25 października 2012

konieczność życiowa

Moja sytuacja finansowa zmusza mnie do częściowej wyprzedarzy mojego warsztatu. Ponieważ zbliżają się święta to może zainteresują Was serwetek świąteczne. Resztę wystawię w nastepnym tygodniu na allegro.
Kolory serwetek są dużo żywsze niż na zdjęciach. Chętnie odpowiem na pytania o odcienie i ewentualne inne szczegóły.
Wszystkie serwetki po 0,50 gr.
Każdego rodzaju mam 5 szt.
Proszę wpisywać się w komentarzach jeśli ktoś byłby chętny.
 
jeśli znacie osoby decoupagujące to prosze polećcie link, może będą zainteresowane
polecam się z wielką wdzięcznością,

Gabi

1 komentarz:

  1. Dobry wieczór, mam na imię Agnieszka, przeglądając internet trafiłam na pani stronę i ofertę serwetek. Byłabym zainteresowana 2 wzorami serwetek - tymi z obrazkami zimowymi (z 2 zdjecia). Jezeli oferta jest nadal aktualna podaje swoj mail agusciora@poczta.onet.pl
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń