sobota, 14 lipca 2012

Zakupowe nowości

Niestety nie mam aparatu więc zdjęcia są kiepskie bo z telefonu, ale i tak się pochwalę :-). Ostatnio poszukuję w sklepach pastelowych różów i błękitów i udało się kilka rzeczy znaleźć: miskę w cudne kropki białe (jak już na kilku blogach widziałam) z TKMaxa, dwa błękitne naczynia do zapiekania w zwykłym sklepiku gospodarczym i ściereczki błekitne z recznikiem z morskim motywem. Resztę rzeczy zrobiłam sama. Idąć w ślady i według "recepty" Ushi z http://ushiilandia.blogspot.com/, odświerzyłam moje łopadki i łyżki drewniane oraz pojemniczek na nie. Udało mi się na starociach znaleźć stary czajniczek do herbaty - był czerwony i obtłuczony, więc go lekko odnowiłam. Posłuży mi za kuchenną donniczkę na bazylię. Myslę, że nieźle mi wyszło.

5 komentarzy:

  1. Witaj!
    Te łyżki są rewelacyjne w nowym ubranku. Bardzo dobrze Ci to wyszło.

    Pozdrawiam serdecznie
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję. takie słowa zachęcają do dalszych eksperymentów :-).

      Usuń
  2. Świetne dodatki! :)
    Dziękuję za udział w moim candy.
    Pozdrawiam!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło pięknie,kropeczki cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, dzięci. fajnie że zajrzałaś

      Usuń