poniedziałek, 30 lipca 2012

Tchibo poleca

Pewnie dla wytrawnych krawcowych to żadna gratka, ale ja dopiero zbieram materiały i różne narzędzia do szycia, więc zachwyciła mnie propozycja Tchibo na ten tydzień - http://www.tchibo.pl/Samodzielne-szycie-i-projektowanie-ubran-t400010178.html
Najbardziej cieszę się na materiały, bo mam tylko białą bawełnę do tej pory.
wygrałam też kilka ścinków na allegro, więc może już niedługo będę mogła coś popróbować.

A jerzy_nka poinformowała o fantastycznej dzbanko-miarce w Nanu - tu link

więc muszę jakoś skołować ją :-)

P.S. jak oglądam blogi to strasznie mi wstyd za moje kiepskie zdjęcia, nie mówiąc o wyglądzie domu. Dziewczyny mają tak fantastycznie pourządzane mieszkania, że nawet nie zdawałam sobie sprawy, że tak można i że tyle osób lubi starocie, styl skandynawski i takie tam.... Może za wiele lat też będę miała choć ułamek tego u siebie....

***

A na koniec dnia jeszcze dodam mojego nowego anioła, który od zeszłego tygodnia czuwa z parapetu sypialni :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz