niedziela, 24 czerwca 2012

Prawdziwa kobietą być :-)...

Cz. 1.
Zaczęłam od marzeń z górnej półki, więc póki jeszcze początki to nie schodzę z chmur. Jak większość kobiet mam hopla na punkcie torebek i butów, więc pomyślałam dziś o marzeniach torebkowych:

1. przebój lat 50-tych i 60-tych  po zmanach - Gucci New Bamboo

2. YSL Chic Clutch i YSL Belle du Jour (na cześć Catherine Deneuvre) - piękne kopertówki

3. Gucci New Jackie

4. Luis Viutton Speedy - noszona przez moją ukochana ikonę mody...

5. Na dzisiejszy koniec moja największa nieodwzajemniona miłośc :-) Birkin Hermes na część kolejnej gwiazdy kina francuskiego Jean Birkin!

'


2 komentarze:

  1. Witam i dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Torebki są cudne zwłaszcza kopertówki YSL.
    Jeśli chodzi o etykiety na słoiki o które pytałaś, to niestety nie zapisałam projektu, ale robiłam je w bardzo prosty sposób w wordzie: wstaw autokształ->prostokąt->obramowanie->przerywana linia->grubość 4pkt->wypełnienie czarne->wstaw tekst. Póżniej to już tylko kopiowałam i wstawiałam nazwy przypraw. Mam nadzieję, że w miarę jasno opisałam i sobie poradzisz, a jak nie, to w wolnym czasie zrobię projekt jeszcze raz i udostępnie :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie dziękuję za drogę dojścia do tego "cudu" :-). Pozdrawiam również!

      Usuń