niedziela, 19 kwietnia 2009

WIOSNA na Saskiej Kępie jest piękna

To zdjecia z soboty. Wreszcie wszystko kwitnie, równiez MOJE UKOCHANE MAGNOLIE.


























Jak to typowy mieszczuch bez własnego ogródka nie mam zielonego pojęcia jakie teraz kwitną drzewa, ale ich piękno jest poruszające i aż żal że to tylko chwila.






" (...) Wiosna wiosny



Przychodzę, sama nie wiem skąd,



w złocistej sukni dama,



Czy taki rząd, czy inny rząd,



ja jestem wciąż ta sama."



Konstanty Ildefons Gałczyński1931

Po świętach...


Jak to sie popularnie mówi Święta, Święta i po .... świętach.... Dużo przygotowań, mase pracy, a same dni świętowania przemykają jak jakiś superekspres. Więc czasem chcemy coś utrwalić z tego czasu. Trochę przemyśleń tych najgłebszych i tylko dla siebie ... Troszkę wspomnień z ponownego spotkania... No i troszkę tej atmosfery i odswietnego wyglądu - i właśnie w ramach tego kilka własnoręcznie tworzonych jajek :-)

wtorek, 7 kwietnia 2009

DO WSZYSTKIC FANÓW KAWY - Dziś ruszyła pierwsza w Polsce kawiarnia Starbucks przy ul. Nowy Świat 62!!!

"Kawiarnia Starbucks to jedna z najpopularniejszych, jeśli nie najpopularniejsza, firma trudniąca się parzeniem i sprzedażą kawy - w niezliczonej liczbie wersji. Założona została w Seattle w 1971 roku. Oprócz tradycyjnej kawy klient ma do wyboru kawę na mleku odtłuszczonym lub sojowym, bez kofeiny, z dodatkowym syropem lub kremem. Sezonowo wprowadzane są produkty specjalne, takie jak na przykład specjalna świąteczna mieszanka kawy.
Od 1995 Starbucks sprzedaje popularne mrożone napoje Frappuccino, a od 1999 herbatę Tazo Tea. Niektóre napoje, takie jak Frappuccino Beverages, Tazo Tea, Starbucks Doubleshot, Starbucks Iced Coffee, SoyMilk oraz woda mineralna Ethos są sprzedawane w butelkach. Starbucks produkuje pod własną marką likiery Starbucks Liqueurs, lody Starbucks Ice i syropy Starbucks Syrups. W kawiarniach zakupić można także akcesoria do przyrządzania i podawania kawy." Życie Warszawy

A wiec już możemy poczuć się jak Nianai w Nowym Jorku i diabeł od Prady i maszerowć dumnie z papierowym kubeczkiem kawy z zielonym logo!!! Totalny snobizm :-), ale coz czasem chcemy poczuć się jak bohaterka ksiązki, czy filmu ;-). Chyba niestety będzie to drogi snobizm, bo espresso ma kosztować 6 zł, a latte 14 zł. Ale w dni kiedy szukamy czegoś na poprawę humoru, myśle że gotowe będziemy na takie poświęcenie.





Obiecują napisać jak tylko spróbuję tego cuda, a moze to się uda nawet dziś :-). Miłego dnia

P.S. Już tam byłam!!!Straaaaaaaaaszna kolejka, trochę zamieszania i niestety brak takiego wyboru jak w USA i nie o wszystkich możliwościach informują przy zamówieniu. A są rózne rodzaje mleka i syropy mogą być bezcukrowe.

Ale kawa smaczniutka, dobrze parzona, nie spalona nie ma też posmaku ani kwaśnego, ani gozkiego. Nie wiem czy jest lepsza niz w innych kafejkach, ale najwazniejsze, że jej nie spalili, co czesto sie zdarza w większości miejsc przy duzym obrocie.

Fajna wielkość kubka - NAPRAWDE DUŻA KAWA.