niedziela, 19 kwietnia 2009

WIOSNA na Saskiej Kępie jest piękna

To zdjecia z soboty. Wreszcie wszystko kwitnie, równiez MOJE UKOCHANE MAGNOLIE.


























Jak to typowy mieszczuch bez własnego ogródka nie mam zielonego pojęcia jakie teraz kwitną drzewa, ale ich piękno jest poruszające i aż żal że to tylko chwila.






" (...) Wiosna wiosny



Przychodzę, sama nie wiem skąd,



w złocistej sukni dama,



Czy taki rząd, czy inny rząd,



ja jestem wciąż ta sama."



Konstanty Ildefons Gałczyński1931

2 komentarze:

  1. Witaj:) Dziękuję za odwiedziny mojego bloga i zapisanie sie na Candy:)

    Tak sobie spaceruje po Twoim blogu:)

    Ah Saska Kępa......mieszkałam na Paryskiej 3 lata, kiedyś, kiedys.....:)

    Osiecka miała rację - "....to był maj, pachniała Saska Kepa":)

    Pozdrawiam

    isza z deco-szuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak miło że zajrzałaś i znasz moją okolicę.

      Usuń